Listar por título
Mostrando ítems 1599-1618 de 3642
-
Group dynamics: a strategy for meaningful learning at the university. Muñoz Pérez, Soraya (Human Review: International Humanities Review. Revista Internacional de Humanidades, 2023)
-
Growth vs value investing: Persistence and time trend before and after COVID-19. Monge Moreno, Manuel; Lazcano de Rojas, Ana; Parada Rodríguez, José Luis (Research in International Business and Finance, 2023)
-
Guerra, revolución y política en los orígenes de la España contemporánea. Gómez Díez, Francisco Javier (Ejército de tierra español, 2008)
-
Guidelines for treatment of umbilical and epigastric hernias from the European Hernia Society and Americas Hernia Society. Henriksen, N. A.; Montgomery, A.; Kaufmann, R.; Berrevoet, F.; East, B.; Fischer, J.; Hope, W.; Klassen, D.; Lorenz, R.; Renard, Y.; García Ureña, Miguel Ángel; Simons, M. P. (British Journal of Surgery, 2020)
-
Gut microbiota and voluntary alcohol consumption. Segovia-Rodríguez, L.; Echeverry-Alzate, V.; Rincón-Pérez, I.; Calleja-Conde, J.; Bühler, K. M.; Giné, E.; Albert, J.; Hinojosa, J. A.; Huertas, E.; Gómez-Gallego, F.; Bressa, Carlo; Rodríguez de Fonseca, F.; López-Moreno, J. A. (Translational Psychiatry, 2022)
-
Habiter la distance – la democratie anti-mimetique de Rousseau. Vinolo, Stéphane (Universidad Francisco de Vitoria, 2017)
-
Hacia un concepto ‘distinto actual’ de la interactividad. Abellán-García Barrio, Álvaro (Pontificia Accademia di San Tommaso., 2003-09)
-
Hacia un modelo de narrativa en periodismo inmersivo. Caerols Mateo, Raquel; Sidorenko Bautista, Pavel; Garrido Pintado, Pablo (Revista Latina de Comunicación Social, 2020)
-
Hacia un nuevo modelo de Justicia Social en Educación. Sáinz López, Vanesa (Analele Universitatii din Craiova, Seria Filozofie, 2019)
-
Hacia una educación "cordial" Educación Humanista y Globalización: apuntes desde una perspectiva católica García Ramos, José Manuel; Agejas Esteban, José Ángel (Asociación Francisco López de Gómara; Centro Universitario Francisco de Vitoria, 2001)