Show simple item record

dc.contributor.authorRodríguez Rodríguez, Bárbara
dc.contributor.authorMatos Duarte, Michelle 
dc.contributor.authorMerino Fernández, María
dc.contributor.authorMoreno Heredero, Berta
dc.date.accessioned2024-01-16T07:39:39Z
dc.date.available2024-01-16T07:39:39Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationInnovación docente y prácticas educativas para una educación de calidad.
dc.identifier.isbn978-84-1377-920-1spa
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10641/3726
dc.language.isospaspa
dc.publisherDykinsonspa
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.title¿Cómo perciben los alumnos la utilización de la técnica “sketchnoting” en el aula?.spa
dc.typebook partspa
dc.type.hasVersionSMURspa
dc.rights.accessRightsmetadata only accessspa


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España